Skip to content

2011/02/16

Det har varit en mycket tung kännsla efter valet för mig likväl som för många aktiva. Det gäller att komma ihåg att all politik handlar om maraton inte om 100 meters sprint. Personligen har jag tagit mycket ledigt och även vissa saker på jobbet hade jag inte hunnit med i en skala som jag hade velat. Men i allt det gråa så tror jag mig se fina ljuspunkter, de arbete och kraft vi lagt ner har kanske inte gett den uppmärksamhet som vi hade hoppats på men likväl känner jag ett stort hopp med vad som händer i världen när vi ser demokratiska krafterna vinna mark i andra länder, mycket tack vara internet och den ökade kunskap och information.

(Senast Bahrain)

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

